Στέφανος Τσιτσιπάς στο blog μας: "Πολύ περίεργο συναίσθημα στον τελικό, σαν να έχασα πρώτο γύρο"


Όλα όσα δήλωσε ο Στέφανος Τσιτσιπάς αποκλειστικά στο blog μας για Antwerp, Brest και τη συνέχεια!

"Η Antwerp ήτανε ένα πολύ καλό τουρνουά. Τα πήγα πολύ καλύτερα απ' ότι είχα βάλει ως στόχο σε αυτό το τουρνουά, γι' αυτό και έμεινα πολύ ευχαριστημένος, αν και πίστευα ότι μπορούσα να κερδίσω εκείνον τον ημιτελικό εναντίον του Ντιέγκο. Παρόλα αυτά είχα μία καλή εβδομάδα εκεί. Στο Brest ήτανε πολύ περίεργο το συναίσθημα. Μου φάνηκε πολύ περίεργος ο τελικός, δεν μου έχει ξανά συμβεί κάτι τέτοιο. Νίωθω σαν να έχασα στον πρώτο γύρο, δεν ξέρω το γιατί."

Ενώ συμπλήρωσε...
"Γενικά καλό level of tennis και στα δύο τουρνουά. Ο τελικός ήταν απογοήτευση διότι δεν έπαιξα και δεν ένιωθα καθόλου καλά μέσα στο γήπεδο. Έχω καιρό να νιώσω έτσι σε αγώνα. Δεν μπορούσα να βρω ρυθμό. Προσπάθησα να αλλάξω μερικά πράγματα άλλα κατάλαβα ότι νοητικά ήμουν πολύ κουρασμένος. Είμαι χαρούμενος πάντως που καταφέρνω και ανεβαίνω στο ranking σιγά-σιγά. Θα πάω στο NextGen Finals σαν alternate και για μερικούς exhibition αγώνες, ένας απο αυτους με τον Zverev. Έπειτα μπορεί να παίξω στην Brescia και Andria. Μπορεί."

Σχόλια